Dungeons & Dragons Online - сервер Argonnessen

Гильдия Doomdancers

Гильдия Doomdancers

Объявление



Argonnessen
так же в магазине игры дополнения по 99 тп!!!

Discord (можно и из браузера, рекомендуется сделать аккаунт).
АХК

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Гильдия Doomdancers » Флудильня » Update 18


Update 18

Сообщений 31 страница 60 из 99

31

Halfling
Warforged
Dwarf
Human
Drow Elf
Шейд о хорках: http://forums.ddo.com/showthread.php?p= … ost4980201

Ranger
Fighter

Изменения в Toughness enhancements: http://forums.ddo.com/showthread.php?&a … ost4979704
Изменения в Spell Criticals: http://forums.ddo.com/showthread.php?&a … ost4979973

0

32

Cleric

0

33

http://ddowiki.com/page/Enhancement_Alpha

0

34

Paladin
Monk
Favored Soul (Angel of Vengeance)

0

35

набросал на ламаннии энхансов хэльфа и АА, свободными на Сталварта и Нинзяспая остались 12 ап))

0

36

Shintao Monk:

Core:

Bastion of purity:
Each AP spent grants +1 Positive energy spellpower. Also 5% healing amp per core ability from tree.

Protection from Tainted Creatures:
+2 Deflection bonus to AC and +2 Resistance bonus to saves vs. tainted creatures. Unarmed bypasses Byeshk DR.

Iron Hand:
Unarmed bypasses Cold Iron DR.

Argent Fist:
Bonuses increase to +4. Unarmed bypasses Silver DR.

Touch of the Void Dragon:
Ki activate: Expend meditation to gain 1d4+1 Insight bonus to all ability scores for 1 minute (1 minute CD).

To Seek Perfection:
+2 Wis, bonuses increase to +6. You no longer suffer penalties from Meditation of War (tier 5 ability).

Tier 1:
Elemental Curatives (2 AP): Your healing ki finisher now also cures curses/blindness/disease/applies lesser resto effect, 4 of these, 1 in each tier. They are all toggles.
Defensive Strikes (3 ranks)(2 AP): Defensive Stance: +15/25/35 Insight bonus to PRR, 25/50/75% Insight bonus to threat gen and 1/3/5% bonus to dodge. Your chance to trigger offhand attacks is reduced by 40% on all tiers.
Reed in the Wind (requires Defensive Strikes)(3 ranks): As the kensei enhancement.
Ki Shout (requires Defensive Strikes)(2 AP): 15 Ki, 15 sec CD. Intim based on concentration skill and sharing CD with concentration skill.
Exemplar (3 ranks): +1/2/3 Heal and Intimidate and +0/0/10% threat gen.

Tier 2:
Smite Tainted Creature - Jade Strike (tier 3) - Tomb of Jade (tier 4) - Kukan-do (tier 5): Each require 2 AP, and the previous one in the line. Looks as if they function as on live.
Iron Skin (requires Defensive Strikes)(3 ranks): +5/10/15 PRR while in stance.
Elemental Ki Strikes: See henshin mystic.
Conditioning (3 ranks): +1/2/3 Concentration and Fortitude saves, and +5/10/15 HP.

Tier 3:
Dismissing Strike (2 AP): As on live.
Con or Wis (2 AP): +1 Con/Wis

Tier 4:
Instinctive Defense (requires Iron Skin)(3 ranks): -5/?/?% less damage when struck while helpless.
Con or Wis (requires Con or Wis rank 1): +1 Con/Wis

Tier 5:
Rise of the Phoenix (Requires the 4 Elemental Curatives)(2 AP): While you are centered and have above 100 ki you cannot drop below -9 HP. If you drop to 0 or fewer HP you will rise after a few moments in a fiery explosion and are healed for 1000 hp. This ability deactivates until you rest.
Violence Begets Violence (requires Instinctive Defense)(2 AP): While Defensive Strikes is active, up to once per second when an opponent attacks you, you gain +1 crit threat range for 6 seconds, stacks up to 20 times, and removed if you crit.
Meditation of War (2 AP): Toggle, additional benefits in different stances (note that the penalties are removed if you posses the shintao capstone):
Fire: +2 Insight bonus to Damage and DCs on Stun, Sunder and Trip. -5 AC.
Water: +5 Insight bonus to max dodge bonus. -10% damage with attacks.
Earth: +10 Insight bonus to PRR and +3% insight bonus to max HP. -5% dodge cap.
Wind: +2 Insight bonus to hit, +5% insight bonus to offhand attack chance. You take 5% more physical and elemental damage.
Empty Hand Mastery (2 AP): Your unarmed weapon die size is increased from 1d6 to 1d8

O_O

0

37

velom написал(а):

набросал на ламаннии энхансов хэльфа и АА, свободными на Сталварта и Нинзяспая остались 12 ап))

А вместо 10к старз сейчас Knock on the Sky: +1[W] melee attack and enemy deals 2% less physical dmg for 30 sec. Can stack up to 5 times?

0

38

че, монк, будешь теперь в дефенсив страйкс ходить? выживаемость, все дела хехе

0

39

что то они странное сделали из шинтао

velom написал(а):

Your chance to trigger offhand attacks is reduced by 40% on all tiers.

а это какой то трындец

0

40

у артифишеров в батлинженере +2 силы можно будет взять или только разные статы брать?

0

41

velom написал(а):

что то они странное сделали из шинтао
velom написал(а):
Your chance to trigger offhand attacks is reduced by 40% on all tiers.
а это какой то трындец

так там же вроде в судьбе война любое оружие можно будет сделать монковким. буш монк с есосом и никаких офхандов :-)

0

42

немного математики:
1.92*(27*(9d6+8+5+17)+куча плюшек) vs 1.12*(37*(9d6+10+10+25)+меньшая куча плюшек)
3188,16+1,92кучи vs 3170,16+1,12 маленькой кучки
и это без станов, ударов и тд

нутыпонял

0

43

velom написал(а):

нутыпонял

Если вы это мне, то приятно конечно, но неправда. я даже не пытался. ну не испытываю я такого восторга от череды арифметических операций. живой эксперемент и парс лог, мне больше подуше. Но логи тут гавно. это я прально понял чо лучше таки кулаками? даже по толпе и что станы теперь можно раскачать до ее?

0

44

станин фист

фист - с английского кулак

0

45

это что вместо ответа?

velom написал(а):

станин фист
фист - с английского кулак

паап а ты щас с кем разговаривал? сам себе на что то ответил что ли?

0

46

Glaks написал(а):

станы

Glaks написал(а):

есосом

velom написал(а):

станин фист
фист - с английского кулак

0

47

станинг блоу же есть

0

48

velom написал(а):

9d6

velom написал(а):

Empty Hand Mastery (2 AP): Your unarmed weapon die size is increased from 1d6 to 1d8

9d8!

0

49

Klinik написал(а):

станинг блоу же есть

станин фист как минимум еще один стан, а как максимум лучше

DireMax написал(а):

9d8!

да!
а могло бы быть 11d8 =(

0

50

Tomorrow's Lamannia build features one major adjustment to the Enhancement Trees: We are lowering the number of Action Points spent in the Trees required to access the Top Tier Enhancements. (Class Enhancement Trees will require 0, 5, 10, 20, and 30 Action Points spent and Racial Enhancement Trees will require 0, 5, 10, and 15 Action Points spent.) Note that while this change would allow you to take Tier 5 abilities from two Class Trees, that is not intended. We will eventually add the "You can only take Tier 5 Enhancements from a single Tree" restriction.[/b]

0

51

Air Savant
Archmage and Pale Master
Druid
Assasin
Mechanic

Архимагов совсем опустили: SLA только из одной школы, капстоуна с интой нет.

0

52

Transform into an air elemental.
:)

ого, они ввели негативную амплификацию, ура)

Bone Armor (0/3, 1 AP per rank)
Rank 3: 10 PR, 3% Dodge
круто

While in Shroud of the Lich, you gain an additional +2 Intelligence and +10 to Negative Energy Spellpower. ня

0

53

А ватер савант - того тютю?

0

54

Faster Disabling (1 AP): You search, disable and OL animations are 33/66/100% faster (yes, third tier is instant)

0

55

Acrobat

Akryst написал(а):

А ватер савант - того тютю?

Будет, просто не выложили энхансы на форуме.

0

56

Barbarian

0

57

зашел на ламаннию, набрал себе почти полную ветку пма, много из архимага, чуток из хумана

5 инты с энхансов + сколько то там дц + халявный энервейт

0

58

64 инты и 59 дц с югопотиком должно быть ок? :3

0

59

Проверь в ЕЕ Мадстоун Кратере. А на лайве сколько ДЦ?

0

60

я ходил в ЕЕ кабал, более менее ок, особенно с энервейтом за 10 маны
на лайве не помню скок, у Ленина спроси

как нить трнусь в дроу, посмотрю)

Отредактировано velom (26.04.2013 01:22:04)

0


Вы здесь » Гильдия Doomdancers » Флудильня » Update 18