Я имел ввиду http://ddowiki.com/page/Spell_schools, спелл фокус какой ему нужен? или оно вообще без оного?
Shadowfell Conspiracy
Сообщений 31 страница 60 из 76
Поделиться3206.08.2013 11:44:00
По-моему, это самая тупая хрень, которую можно только было придумать.
Не вижу чем Wail of Banshee может быть тупой хренью...
Но да, надо дождаться финального указания ДЦ.
Поделиться3306.08.2013 11:51:50
По-моему, это самая тупая хрень, которую можно только было придумать.
еще сначала надо было дать спел для окрашивания воды рек в красное и назвать цепочку прокачки казни египетские.
Отредактировано Glaks (06.08.2013 11:52:18)
Поделиться3406.08.2013 11:57:18
А я не о Wail of Banshee. И не о ДЦ.
А о ЛЯГУШКАХ.
Для меня это выглядит как что-нибудь типа "Troll Master". "При произнесении этого заклинания у врага бомбит пукан насмерть".
Поделиться3506.08.2013 11:58:35
У шестерых врагов.
Поделиться3606.08.2013 12:30:12
оскорбление чуйств верующих детехтед не легушки это прикольно. во многих играх такое видел. высыпают таки толпами квакают. антуражненько. такой ми мими апокалипстец.
Поделиться3706.08.2013 14:23:11
Passive Spell Power bonuses from Sorcerer core enhancements has been doubled from 5 per enhancement to 10 per enhancement.
The passive bonuses from the capstones work now. (Sorry about that!)
Savant Spell-like Abilities no longer share cooldowns with the other Spell-like Abilities in the other Savant trees.
Sorcerer Fire Savant:
The fourth Core Enhancement now causes all of your Fire spells to apply the Burning debuff to enemies.
Burning may stack up to 20 times, deals 1d6 damage per stack every 2 seconds, and is affected by spell power and fire spell critical chance.
This one has a 100% chance to apply a burning stack with each spell.
Sorcerer Air Savant:
The fourth Core Enhancement now causes all of your Electric and Sonic spells to apply the Vulnerable debuff to enemies.
Vulnerable may stack up to 20 times, and causes affected enemies to take 1% additional damage per stack from all sources.
Chance to apply: Every electric spell cast applies 0, 1, or 2 stacks to the target. The method of implementing this is by two separate 50% chances of applying one stack of the debuff. This means it's weighted towards 1 stack per cast, but you will sometimes get 0 or 2. We wanted a little unpredictability in this one.
Sorcerer Water Savant:
The fourth Core Enhancement now causes all of your Cold spells to apply the Lethargy debuff to enemies.
Lethargy may stack up to 5 times, and each stack causes affected enemies to suffer -1 to all saving throws, and -5% to movement speed.
Bosses are immune to slows. The save debuff portion of lethargy does work on red and purple names. Right now, it's set up with a 50% chance to apply a stack of the debuff on every cold spell cast.
Sorcerer Earth Savant:
The fourth Core Enhancement now causes all of your Acid spells to apply the Armor Destruction debuff to enemies.
This functions similarly to Destruction weapons.
Armor Destruction debuff of the Earth savant stack more than one times. 100% chance to apply a stack on each spell cast.
Поделиться3806.08.2013 15:19:55
Хах, у земляного самый отстойный дебафф, у электро крутой
Vulnerable may stack up to 20 times, and causes affected enemies to take 1% additional damage per stack from all sources.
Это вообще весьма жирно звучит, то есть набигает на босса партия во главе с электросорком и через несколько секунд получает +20% к дпсу?
Или это только на самого сорка распространяется?
Отредактировано Evgen (06.08.2013 15:23:31)
Поделиться3906.08.2013 15:33:21
Хах, у земляного самый отстойный дебафф
Может быть понижает фортификацию у боссов.
Это вообще весьма жирно звучит, то есть набигает на босса партия во главе с электросорком и через несколько секунд получает +20% к дпсу?
Или это только на самого сорка распространяется?
Для всей партии.
Вопрос от игроков:
Vulnerable says "take 1% additional damage per stack from all sources". Does this mean melee attacks and every other element so not just Electric spells for instance? Because if this is the case, this is a really cool group feature. What's the chance to apply such debuffs?
Ответ Feather_of_Sun:
Yes "additional damage from all sources" means what it says.
Chance to apply: Every electric spell cast applies 0, 1, or 2 stacks to the target.
The method of implementing this is by two separate 50% chances of applying one stack of the debuff.
This means it's weighted towards 1 stack per cast, but you will sometimes get 0 or 2. We wanted a little unpredictability in this one.
Поделиться4009.08.2013 12:30:57
Here are the Sagas:
Impossible Demands
The Unquiet Graves
The Lost Thread
Battle for Eveningstar
Don't Drink the Water
In the Belly of the Beast
House of Rusted Blades
House of Broken Chains
House of Death Undone
The Portal Opens
Trial by Fury
The Deal and The Demon
Reclaiming the Rift
completion requires epic difficulties
The Druid's Curse
Detour
Rest Stop
Stuck in the Swamp
A Stay at the Inn
End of the Road
Friends in Low Places
A Lesson in Deception
The Thrill of the Hunt
Army of Shadow
Through a Mirror Darkly
The Tracker’s Trap
The Giant’s Run
Waking the Beast
A Break in the Ice
What Goes Up
You get 1 point per casual/normal quest
2 per hard
3 per elite
You can use your vip status to skip one quest and count it as an elite completion (3 points)
You can do the same thing with 5 astral shards
You can do the above 2 bypasses only once per saga
For example, the True Elite completion for the underdark saga requires 39 points. Elite requires atleast 32, Hard 22 and normal just completions. So to aquire the hard reward, you could do 9 quests on hard and 4 on normal and still nail the reward.
Ревард один из предметов на выбор
64k XP
1 +3 skill tome
5k renown
65k XP
2 +3 skill tome
7.5k renown
165,000 Experience Points
?
?
Поделиться4109.08.2013 13:24:44
Награды конечно
Поделиться4209.08.2013 13:52:49
Да ладно реварды, на элит стрике заработать ещё 165к экспы (плюс там войсы, хуёйсы) это норм.
НО.
Какого ж хера в одной саге 13 квестов, а в другой 16, но поинтов нужно одинаково?!
Что это за БРЕД!?
З.Ы.: Если бы у тебя был выбор заплатить шарды за комплит ЕЕ Бэлли оф зэ Бист или насладиться по-настоящему достойной атмосферой контента, потрясающей задумкой, подержать в руках самый сильный двуруч, испытать неплохой челлендж... сколько бы шардов ты заплатил?
Поделиться4309.08.2013 14:13:29
Какого ж хера в одной саге 13 квестов, а в другой 16, но поинтов нужно одинаково?!
Что это за БРЕД!?
А чего, менасе на 25х лвлах уже несложна для определенных билдов даже соло, на 28х думаю партией будет пробегаться как нынешние элитки на ТРах.
За исключением, пожалуй, того же червя.
Меня больше расстроило то, что в этой саге нет рейда.
Поделиться4409.08.2013 19:16:47
За разные саги надо разное количество поинтов. Для тру элит - все квесты на элите.
Поделиться4510.08.2013 19:41:11
You now get a Daily Bonus of 20% experience the first time you play each quest, every day
Quest Experience no longer deprecates down permanently for repeatedly playing it. Instead Quest Experience now functions similar to chest ransack mechanics:Normally each time you repeat a quest, the amount of experience the quest grants decreases. This remains true as of Update 19, although the curve of how much XP deprecates after how many runs as been adjusted. For each repetition of the same quest, the deprecation is 20%
Quest XP deprecation from repetition now bottoms out at 20% instead of 10%
In 18 hours, the quest will adjust the XP back up by 50%
The Quest XP report panel now updates to reflect what your current bonus/ransack amounts areThe Experience Ransack Values are now properly set!
The Monk Feat: Quivering Palm may now be used with Monk weapons
The Monk Feat: Quivering Palm now gains DC bonuses from all enhancements, feats, items, and Epic Destiny abilities that increase Sunder DC
The Daily Dice have been updated with new rewards, including +5 Skill and Ability tomes!
All Daily Dice rolls now also award Experience Points in the form of a Bound to Account token that may be placed in the Shared Bank
Offhand attacks will now correctly apply half the stat mod for all ability scores not just strength
Two handed weapons will now correctly apply 1.5 times the stat mod for all ability scores not just strength
Поделиться4612.08.2013 13:57:09
Последние 4 предмета без скриншотов.
Epic Elite
Seeker XII
Combat Mastery +5
Empty Green Augment Slot
Epic Elite
+7 Enhancement Bonus
Frost VIII
Frostbite
Empty Purple Augment Slot
Empty Red Augment Slot
Epic Elite
+1,5[W]
+7 Enhancement Bonus
Shock VIII
Shrieking VIII
Impact II
Empty Red Augment Slot
Epic Elite
Returning
+8 Enhancement Bonus
Flaming VI
Solar V
Ghostbane V
Empty Red Augment Slot
Epic Elite
Resistance +9
Random Elemental Resistance +45 (acid, cold, fire, electricity or sonic)
Shadow Walk
Green Augment Slot (preslotted with Power +200)
Empty Yellow Augment Slot
Epic Elite
+0 Enhancement Bonus
Poison VIII
Doubleshot 9%
Keen III
Epic Elite
+4 Enhancement Bonus
Dazing IX
Sundering IX
Impact V
Empty Red Augment Slot
Epic Elite
Ethereal
Wisdom +11
Accuracy X
Empty Green Augment Slot
Epic Elite
Deathblock VIAcid Guard VIIISolar Guard VIII
Empty Green Augment Slot
Epic Elite
+8 Enhancement Bonus
Bloodletter VII (15d6 on crit)
Doublestrike 15%
Keen III
Epic Elite
+5 Enhancement Bonus
Acid V
Flaming V
Frost V
Shock V
Epic Elite
+8 Orb Bonus
+5 random spell focus (conjuration, enchantment, evocation, necromancy or transmutation)
Spell Lore X (10%)
Energy Siphon XII (a 60 temp SP proc on hit that can only proc once a minute)
Empty Red Augment Slot
Поделиться4712.08.2013 18:16:28
+5 random spell focus (conjuration, enchantment, evocation, necromancy or transmutation)
Deathblock VI
Ghostbane V
Acid V
Flaming V
Frost V
Shock V
Поделиться4812.08.2013 18:24:12
бум надеятся мобы под стать будут, ну их резисты. хотя старые квесты конечно теперь любой нубовиз на 28уровне будет в дрызг кровь и капусту. если ему шмотку продадут, гы а вы говорите саги да эти саги как семечки лузгать будем, в печальном виде.
Поделиться4913.08.2013 15:34:56
Daily Dice on Lamannia Changes
Glad to hear you guys like the changes.
Here's the reasoning behind what was changed:
We felt the rewards did not feel like they followed a proper progression. A higher category didn't always feel better than a lower category.
Landing in the bottom few categories felt like losing. At the worst, we're alright with someone feeling "meh" about the result of an unlucky roll. Actively being annoyed at the result though, that's what we didn't want.
The categories were too confusing! There were too many possible results, and many of them were unwanted by some people.To fix that, we made the following adjustments:
The category sizes have been altered, so that fewer rolls are weighted toward the bottom results.
Collectibles and Ingredients have been removed.
All rolls now result in an XP reward.
The size of this award increases with higher tier categories. The XP token is Bound to Account, and you can save them up and transfer them to the character you prefer to use them on. They do not benefit from XP potions or other bonuses to earned XP.
Categories have been streamlined. Descriptive text under the category now tells you exactly what you can get from your roll landing there.
The second to top category always awards Skill Tomes. (+1, +2, or +3 on Silver, +4 or +5 on Gold)
The top category always awards Ability Tomes. (+1, +2, or +3 on Silver, +4 or +5 on Gold)
XP rewards from Gold rolls are 10 times the XP rewards from a corresponding Silver roll.We hope that the streamlining of the categories and available rewards, together with the XP rewards, will help make everyone's Daily Dice rolls more appealing.
https://www.ddo.com/forums/showthread.p … ost5063968
Поделиться5021.08.2013 11:26:43
Abbot bug (cannot complete) - айс проходится только на биехе
Saga quest record bug - мертвым членам партии не засчитывается комплит для саги
Поделиться5121.08.2013 17:00:39
PSA: 20th Caught in the Web End Reward is random loot. - 20, 40 и т. д. комплиты CtW (может и другие рейды) дают рандомный лут.
Поделиться5221.08.2013 18:15:39
20, 40 и т. д. комплиты CtW (может и другие рейды) дают рандомный лут.
возможно он сделал лессер реинку чтобы сбросить ревард. Я вчера делал лессер реинку клеру с двумя 20ми комплитами - Коты и Аббота. Когда пошел заного глядеть реварды, то в Абботе изменился список рейдовых вещей, а в Коте - рандом лут как чувака со скрина.
Поделиться5321.08.2013 19:11:23
Там написал кто-то:
Это, вероятнее всего, связано с введением саг как-то. Ибо такая хурма с котой и фотой только.
Поделиться5523.08.2013 11:17:22
Shard Chest Reroll counts towars Ransack - быстрый ранзак сундуков за АШ от Турбины.
Поделиться5626.08.2013 12:44:37
Update 19 User-Known Bugs/Changes List
Paladins in defender stance with the +Con and +%HP enhancements will lose hit points every time they swap weapons. This can even cause death.
Поделиться5728.08.2013 18:07:49
бери друида сказали они
будет круто сказали они
педики
Поделиться5828.08.2013 18:27:17
ого! 10[w] - это не в тапки срать, а что за форма дерева?
Поделиться5928.08.2013 18:31:23
это не 10[w]
это минус-т5-абилки-и-хуй-я-буду-при-этом-в-энхансах-[w]
Отредактировано Eew (28.08.2013 18:33:08)
Поделиться6029.08.2013 21:14:48
The Alpha Strike enhancement can now be taken.
Может починили альфа страйк.
Heroic and Epic raid completions are now tracked separately for the purposes of calculating special 20th completion end reward lists. Existing progress has been placed into the Heroic and Epic completion columns as appropriate.
Fixed an issue that caused special 20th completion end reward lists to display regular end reward lists. NOTE: 20th completion lists now recognize whether you had completed the raid on Heroic or Epic, and return the 20th completion reward list every 20th Heroic or 20th Epic completion.
Каждому по шарду на сос за 20 комплит евона?
The Saga system will return in a future update, but the fix to it didn't make it into this patch.